کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از گوشی گیمینگ Razer Phone 2 رسماً رونمایی شد

گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به وسایل بازی هستند که اندازه آنها به اندازه جیب افراد می‌باشد تا گیمرها راحت‌تر در هر زمان و مکانی از این وسایل هوشمند بهره ببرند. حالا با معرفی Razer Phone 2 که نوعی گوشی گیمینگ است، باید ببینیم بازار گوشی‌های اندرویدی چگونه خواهد بود و آیا مشخصات فنی این دستگاه برای گیمرها راضی کننده می‌باشد یا خیر. برای بررسی اولیه این گوشی با سافت گذر همراه باشید.

Razer Razer Phone Razer Phone 2

کمی گران‌تر

با معرفی Razer Phone 2، کمپانی Razer سعی کرد که اعلام کند محصولات جدیدش نسبت به تولیدات شرکت‌های اهل کره جنوبی و چین ارزان‌تر است. اگرچه تفاوت زیادی مشاهده نمی‌شود ولی با توجه به اینکه گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی‌های بزرگ حدود 1000 دلار و بعضاً بیشتر قیمت‌گذاری شده بودند، Razer Phone 2 حدود 800 دلار قیمت دارد. لازم به ذکر است که این گوشی از ماه اکتبر سال جاری میلادی در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

ظاهری جدید

Razer Razer Phone Razer Phone 2

تصاویر و ویدیوهایی که در گذشته از گوشی Razer Phone منتشر شدند، نمی‌توانستند امکانات خارق‌العاده آن را به ما نشان دهند ولی بعد از اینکه آن را در دستان خود می‌گرفتیم و صفحه نمایش 120 هرتزی و صدای باکیفیت آن را می‌شنیدیم، پی به مشخصات فنی بسیار عالی این دستگاه می‌بردیم. رنگ مشکی مات نمی‌تواند برای گوشی‌های گیمینگ، رنگ مناسبی باشد به همین دلیل بسیاری این نکته را از نقاط ضعف اولین Razer Phone می‌دانستند. بر این اساس، کمپانی مربوط با در نظرگیری نظرات کاربران و کارشناسان، گوشی Razer Phone 2 را به گونه‌ای تولید کرد که هم انتظارات گیمرها برآورده شود و هم افراد معمولی به خواسته‌های خود برسند.

طراحی قدیمی با احساسی مدرن

بدون شک Razer Phone 2 از نظر زیبایی چیزی کم ندارد ولی برخی از کارایی‌ها و ویژگی‌های آن نسبت به مدل اول تغییراتی داشته‌اند. در قاب جلویی، نمی‌توانیم به راحتی تفاوت‌ها میان دو مدل فعلی و قبلی را احساس کنیم ولی در بالا و پایین، دو لبه گسترده وجود دارد که اسپیکرهای رو به جلو را در خود جای داده‌اند. Razer قصد نداشته این اسپیکرها را مخفی کند زیرا پخش صدای بلند از جمله ویژگیهای فوق‌العاده Razer Phone 2 می‌باشد. پخش کننده‌های صدا در این گوشی در مقابل آب و خاک مقاوم هستند ولی علی رغم وجود تکنولوژی IP67 در این دستگاه، ولی این فناوری تأییدیه دریافت نکرده است.

Razer Razer Phone Razer Phone 2

اگر از پشت به این گوشی نگاهی بیندازید، به راحتی متوجه خواهید شد که محصول سال 2018 می‌باشد. قاب پشتی از جنس گوریلا گلس 5 است و در بالای لوگو Razer، ماژول دوربین اصلی دوگانه به چشم می‌خورد. طرفداران پروپاقرص این کمپانی می‌دانند که به خاطر وجود تکنولوژی Chroma، آنها می‌توانند رنگ و نورپردازی لوگو را تغییر دهند. امکان خاموش یا روشن کردن آن وجود دارد. همه رنگ‌های مربوط به آن را می‌توان توسط اپلیکیشن مربوطه تغییر داد. همچنین امکان استفاده از آن به عنوان یک LED جهت دریافت اعلانات نیز فراهم شده است.

Razer Razer Phone Razer Phone 2

نتایج بنچمارک و از بین بردن شک و شبهه

گوشی Razer Phone 2 از نظر عملکرد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این دستگاه که دارای نسبت بدنه به تصویر 16 به 9 می‌باشد، ممکن است برای بسیاری باورنکردنی تلقی شود ولی به خاطر اینکه افراد بتوانند هنگام بازی کردن، این دستگاه را راحت‌تر در دستان خود بگیرند، به نظر می‌رسد این میزان نسبت بدنه به تصویر منطقی است. به زبان ساده بگوییم، وقتی شما می‌خواهید با گوشی بازی کنید و آن را به چپ و یا راست انتقال دهید، باید از مچ خود بهره ببرید. پیکسل‌های اضافه در صفحه نمایش Razer Phone 2 دیگر فواید این دستگاه گیمینگ می‌باشند.

Razer Razer Phone Razer Phone 2

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 845، رم 8 گیگی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و قابل ارتقا با مموری کارت بهره می‌برد. در مقایسه با Razer Phone، باتری Razer Phone 2 تغییری نداشته ولی حالا می‌توان آن را با تکنولوژی شارژ بیسیم، شارژ کرد. بر اساس گفته Razer، سرعت شارژ گوشی 11.5 وات می‌باشد و تکنولوژی QuickCharge 4+ نیز در این دستگاه به چشم می‌خورد.

دوربین بهتر با نرم‌افزار بهتر

Razer Razer Phone Razer Phone 2

Razer Phone معرفی شده در سال 2017 نتوانست از نظر دوربین، انتظارات را برآورده کند ولی سنسورهای به کار رفته در Razer Phone 2 این مشکل را حل کرده‌اند. دوربین اصلی دو لنز زاویه گسترده Sony IMX 363 و تله فوتو IMX351 خواهد داشت که روی کاغذ، لنز اصلی با سنسور موجود در شیائومی می 8 برابری می‌کند. همچنین از آن جایی که کیفیت تصاویر در یک گوشی به نرم‌افزار دوربین نیز مربوط می‌شود، در Razer Phone 2 اپلیکیشن بهتری به چشم می‌خورد ولی هنوز هستند ویژگی‌هایی در مورد این برنامه که مشخص شده نیستند.

گوشی که برای بررسی و تهیه این گزارش استفاده شد، از نسخه نهایی نرم‌افزار دوربین استفاده نمی‌کرد و به نظر می‌رسد Razer می‌خواهد همزمان با آغاز فروش، اپلیکیشن دوربین را نهایی کند. بنابراین در حال حاضر، فقط باید این‌گونه بگوییم که Razer Phone 2 عکس‌های باکیفیت‌تری خواهد گرفت.

گوشی گیمینگ با امکانات یک پرچمدار

نسل دوم Razer Phone ادامه‌دهنده نسل اول این گوشی است. به زبان تخصصی‌تر، Razer Phone 2 بهترین گوشی گیمینگ موجود در بازار خواهد بود. همچنین به خاطر قاب شیشه‌ای در پشت، یک لوگو جذاب، سیستم شارژ بیسیم و شیوه جدید شارژ سریع، این دستگاه خواستنی‌تر از نمونه اولیه شده است.

هنوز در مورد اجزا تشکیل‌دهنده دوربین Razer Phone 2 ابهاماتی وجود دارد زیرا در گوشی اول، دوربین نقطه‌ضعف دستگاه تلقی می‌شد.

باید صبر کنیم و ببینیم در آینده‌ای نزدیک و ورود این دستگاه به بازار، چه عملکردی از این گوشی به ثبت می‌رسد.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43039 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/19 تعداد مشاهده: 1882
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر